Комунальний заклад освіти
"Дніпропетровський
навчально-
реабілітаційний
ЦЕНТР №1"
Дніпропетровської обласної ради"
Доповіді, статті, звіти.
Психологічний комфорт
у навчанні та вихованні,
як умова ефективної соціалізації вихованців.
Акустична дисграфія
Комплексний підхід в корекції порушень мовлення у дітей та підлітків.
Корекційно- розвиваюча робота з дітьми з використанням інтерактивних комп'ютерних технологій.
Стимуляція мовленнєвої активності у безмовних дітей.
Розвиток мовлення учнів
з особливими освітніми потребами
як умова їх успішної соціалізації
Результати діагностики учнів, які наново прибули в 1 клас та рекомендації щодо розвитку їх зв’язного мовлення.
"Шляхи підвищення ефективності логопедичного впливу щодо до видів мовленнєвих порушень"
Доповідь
Ковальової Н.О.
Інноваційні методи в логопедичній практиці.
Доповідь Яцук М.Б.
Розвиток фонематичного сприйняття як складова ефективного становлення мовленнєвої діяльності учнів з ООП
Ковальоваї Н.О.
Результати діагностики учнів, які наново прибули в 1 клас .Доповідь
Ковальової Н.О.
Корекційна логопедична робота з дітьми дошкільного віку із ЗНМ.
Доповідь Яцук М.Б.
Шляхи оптимізації навчально-виховного процесу в напрямку соціального розвитку дошкільників з ООП.
Доп.Куплюацької Г.М.
Напрямки корекційної роботи з дітьми дошкільного віку з алалією.
Куплювацька Г.М.
Формування мовленевої комунікації
молодших школярів на уроках
розвитку зв’язного мовлення
«Школа, сім’я, дитина:
аспекти
соціально-психологічного здоров’я».
Права та обов’язки педагогів
щодо соціального захисту дітей.
Гусак Л.А.
Підвищення ефективності у становленні фонематичного слуху учнів з особливими освітніми потребами.
Ковальова Н.О.
Корекція дислексії у молодших школярів
з особливими освітніми потребами.
Гамій Н.В.
«Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку із ЗНМ»
Куплювацька Г.М.
Методи розвитку та корекції розуміння зверненої мови у дітей з ІП. Нікітіна Я.О.
Здійснення соціально-правового захисту дітей,
які потрапили в складні життєві обставини
Гусак Л.А.
Перша психологічна допомога
Дев'яткіна І.В.
Як подолати ехолалію у дитини з аутизмом.
Тройнова І.В.
Мозочкова стимуляція в корекційно – розвитковій роботі з дітьми з ООП Ковальова Н.О.
Підвищення ефективності
взаємодії з батьками дітей
з ООП Гусак Л.А.
Технології мовленнєвої стимуляції при РАС. Ковальова Н.О.
Нова Українська школа
Дев'яткіна І.В.
Корекційна робота з дітьми з алалією.
Доповідь Яцук М.Б.
Порушення голосу. Етіологія. Класифікація.
Ковальова Н.О.
Розвиток тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій
Красницька О.І.
ПТСР
Дев'яткіна І.В.
Конспекти занять.
Автоматизація звуку [с] в словах, реченнях.
Автоматизація звуку [ш] в словах, реченнях.
Лексична тема «Наш дім».
Автоматизація звуку [з] в словах, реченнях.
Автоматизація та диференціація звуків [с-ш].
Автоматизація звука «л» в
прямих складах, словах, реченнях.
Диференціація звуків «л-ль» у
словах, реченнях, текстах.
Комплекс вправ для заняття з лікувальної фізкультури.
"Свійські тварини та їх дитинчата"
Конспект Яцук М.Б.
Диференціація звуків [з] – [ж] у складах, словах.
Конспект Ковальової Н.О.
Підгрупове логопедичне заняття в групі дітей з
ЗПР з елементами казкотерапії.
Конспект Куплювацької Г.М.
Заняття
з розвитку мовлення за українською народною казкою «Рукавичка»
«Хто в рукавичці живе?"
Яцук М.Б.»
Автоматизація звуку [Л]
в складах, словах.
Гамій Н.В.
«Подорож у казкову країну»
Куплювацька Г.М.
Професії. Кому що потрібно для роботи.
Нікітіна Я.О.
Правила спілкування.
Гусак Л.А.
Профілактика та корекція
порушень постави
Гусак Л.А.
"Світ моїх почуттів"
Дев'яткіна І.В.
Заняття
з арт-терапії
"Зима"
Воробей А.І.
Заняття
з розвитку мовлення
"Зимові забави з Сніговиком"
Куплювацька Г.М.
Логопедичне заняття
"Завдання від мишки Шуши"
Пітько О.С.
Логопедичне заняття
"Наші улюблені свійські тварини"
Яцук М.Б.
Шоу-гра
"Свято закоханих"
Пітько О.С.
Заняття
з розвитку мовлення
"Свійськи тварини"
Куплювацька Г.М.
Цікава мандрівка до країни звуків.
Ковальова Н.О.
Зима.
Буква та звук Р.
Тройнова І.В.
"Моя поведінка"
Дев'яткіна І.В.