Комунальний заклад освіти
"Дніпропетровський
навчально-
реабілітаційний
ЦЕНТР №1"
Дніпропетровської обласної ради"
![Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр №1 (ДНРЦ №1)](https://static.wixstatic.com/media/c03fdb_41730d7a9c8545c5b0baf6e12ae44d65.jpg/v1/fill/w_620,h_165,al_c,q_80,usm_2.00_1.00_0.00,enc_auto/c03fdb_41730d7a9c8545c5b0baf6e12ae44d65.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/c03fdb_d9730291478b46a482809298994340b8~mv2.gif)
КОРЕКЦІЙНА РОБОТА ЦЕНТРУ
Завданнями корекційної роботи в Центрі є: забезпечення ранньої соціалізації та підготовки вихованців до здобуття відповідного рівня дошкільної та загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу в комплексі з психолого-педагогічною, медичною, фізичною, соціальною реабілітацією.
![](https://static.wixstatic.com/media/c03fdb_01191874e84c4ed0bfcd766af482d40a~mv2.gif)
Корекційна робота в Центрі носить комплексний характер і забезпечується психолого-педагогічними, соціально-побутовими, медичним та фізичними заходами.
Корекція є невід'ємною складовою всього навчально-виховного процесу.
Їй підпорядковані всі форми і методи освітньої та позакласної роботи.
Системна корекція розвитку дитини базується на особистісно-орієнтованому підході, організації дієвого навчального середовища, стимуляції творчої активності.
Саме від якості корекційно-реабілітаційної роботи залежить значущість життя нашіх вихованців.
Починаючи з дошкільного відділення
корекційно-виховний процес спрямовано на формування
перших необхідних правил поведінки в соціумі.
На прикладі нашого закладу можна стверджувати, що діти, які найважче пристосувуються до сучасного побуту, завдяки корекційній роботі, вміло пораються з приготуванням їжі, активно та успішно залучаються до обслуговуючої праці.
Корекційна робота на уроках з декоративно-ужиткового мистецтва передбачає вирішення проблеми культурної спадкоємності, естетичного, художнього і морального виховання, професійної орієнтації.
Основним завданням корекційної роботи соціально-психологічної служби Центру є адаптація дитини до соціуму, як його рівноправного члену.